KAMPANJA ZA ZAŠTITU KLIJENATA U MIKROFINANSIJSKOM SEKTORU

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Sarajevo, 20. 02. 2012. godine – Danas je Međunarodna finansijska korporacija (IFC), članica Grupacije Svjetske banke, zajedno s Udruženjem Mikrofinansijskih Organizacija u BiH (AMFI), organizovala radionicu na temu „Odgovorno finansiranje u mikrofinansijskom sektoru“ za čelnike mikrofinansijskog sektora u BiH i na taj način  otpočela „ACCION Smart“ kampanju koja ima za cilj unaprijeđenje zaštite klijenata mikrofinansijskih organizacija i koja će se sprovoditi  od februara do decembra 2012. godine.

Međunarodna finansijska korporacija (IFC), članica Grupacije Svjetske banke i  Udruženje mikrofinansijskih organizacija u BiH (AMFI), danas su za čelnike bh. mikrofinansijskog sektora organizovali radionicu o temi “Odgovorno finansiranje u mikrofinansijskom sektoru“.

Time je praktično otpočela “ACCION Smart“ kampanja s ciljem unaprjeđenja zaštite klijenata mikrofinansijskih organizacija, koja će se sprovoditi  od februara do decembra 2012. godine.

Po završetku radionice, mikrokreditne organizacije (MKO) će biti u mogućnosti da prepoznaju svoje institucionalne slabosti i utvrde prioritetne oblasti u cilju jačanja zaštite svojih klijenata. Konačno, MKO će, na dobrovoljnoj osnovi, proći proces certifikacije od strane nezavisnih specijaliziranih agencija koje će utvrditi njihov stepen poštivanja principa zaštite potrošača.

Zaštita klijenata

Ovaj proces će rezultirati certifikacijom koja će građanima i klijentima biti prepoznatljivo oglašena u prostorijama MKO.

“Ovim projektom IFC i AMFI žele staviti fokus na klijente kao pokretačku snagu industrije kroz promicanje sveobuhvatnog i dosljednog razumijevanja principa za zaštitu klijenata od strane svih MKO u BiH. IFC i AMFI smatraju da je, ukoliko želimo da mikrofinansijski sektor istinski bude socijalno odgovoran i finansijski zdrav, neophodno da se svim MKO klijentima nude finansijske usluge na transparentan, lako razumljiv i fer način“, istakla je voditeljica projekta IFC-a Nataša Goronja.

SMART kampanja je globalna incijativa koja okuplja mikrofinansijske institucije u cilju stjecanja sveobuhvatnog i dosljednog razumijevanja principa za zaštitu klijenata. Ciljevi kampanje su povećanje svijesti i bolje razumijevanja principa i pokazatelja za zaštitu klijenata od strane MKO, te povećanje nivoa transparentnosti kako bi se korisnicima mikrokreditnih usluga omogućilo da donesu odluke na osnovu sveobuhvatnih i tačnih informacija.

Proces certifikacije

Kampanja će takođe pomoći mikrokreditnim organizacijama da ugrade principe za zaštitu klijenata u svoje poslovanje i prođu sveobuhvatnu obuku koja  im je neophodna da zadovolje standarde i principe za zaštitu klijenata. Nakon obuke, vršiće se certifikacija sprovođenja principa za zaštitu klijenata koja će mikrofinansijskim institucijama omogućiti da izgrade snažan i dugoročan odnos sa svojim klijentima  i na taj način smanje svoj poslovni rizik.

Proces certifikacije će se bazirati na pet osnovnih i podjednako važnih kategorija, a to su upravljanje, poslovna politika i procedure, poticaji i obuka osoblja, usklađenost sa standardima i rezultati. Program certifikacije je osmišljen kroz niz konsultativnih sastanaka sa priznatim međunarodnim stručnjacima u ovoj oblasti.

Članci poput ovog - saznajte više