Udruženje mikrokreditnih organizacija AMFI sa članicama u oktobru – mjesecu mikrofinansiranja i ove godine provodi kampanju „MUDRO DO KREDITA“.
Kampanja „MUDRO DO KREDITA“ namijenjena je edukaciji sadašnjih i potencijalnih klijenata mikrofinansijskog sektora. Cilj je podići svijest klijenata mikrokreditnog sektora o kvalitetnom i mudrom zaduživanju, ulažući novac sa svrhom uz izbjegavanje prevelikog zaduženja. Ova edukativna kampanja je sjajna prilika da se klijentima mikrokreditnog sektora omogući dodatno informiranje i edukacija.
Zbog situacije izazvane pandemijom COVID-19 kampanja se ove godine provodi putem društvenih mreža, ali i u direktnom kontaktu sa klijentima, kada za to postoji prilika i kada nije ugroženo zdravlje učesnika u uvjetima kada je to moguće uz sve propisane epidemiološke mjere.
Kampanja „MUDRO DO KREDITA“ je organizirana pod pokroviteljstvom Microfinance Centre-a – međunarodne organizacije, čije je Udruženje član, koja provodi međunarodne standarde zaštite klijenata te finansijsku edukaciju istih. Kampanja se provodi u 14 država uključujući i Bosnu i Hercegovinu.
Više informacija o kampanji u promotivnom letku i brošuri kampanje.