Udruženje mikrokreditnih organizacija u Bosni i Hercegovini
Association of Microfinance Institutions in Bosnia and Herzegovina

Zagrebačka 50/IV

71000 Sarajevo, BiH

info@amfi.ba

Javite nam se!

Pon - Pet:

7:30 - 16:00

Elma Zukić: Osim moratorija, mikrokreditne organizacije će klijentima nuditi reprogramiranje i refinansiranje kredita

Facebook
Twitter
LinkedIn

Preuzeto sa: Oslobođenje – Link

Mikrokreditne organizacije u BiH će svakom klijentu pristupati pojedinačno, a osim moratorija na plaćanje kredita, moguće je poduzimanje i drugih mjera, kazala je za Oslobođenje predsjednica Udruženja mikrokreditnih organizacija AMFI Elma Zukić.

– Kao što je poznato, Agencija za bankarstvo je 20. marta donijela smjernice, a moratorij je samo jedna od mjera koje je moguće primijeniti, prema važećim zakonima u našoj zemlji. Osim moratorija, na raspolagnju stoje i mjere poput reprogramiranja ili refinansiranja kreditnih obaveza. Ove dvije mjere će biti odobravane uz grejs period. Naravno, tamo gdje bude potrebno, bit će uveden i moratorij. Osim toga, našim klijentima, pravnim licima, na raspolaganje ćemo staviti i mjere s ciljem pružanja podrške njihovoj likvidnosti – kazala nam je Zukić.

Prema njenim riječima, iako su smjernice Agencije za bankarstvo FBiH jučer objavljene u Službenim novinama, mikrokreditne organizacije su još od prošle sedmice počele kontaktirati klijente.

– Nama ovo nije prva ovakva situacija. I 2014. godine, zbog stanja prirodne nepogode, odnosno poplava koje su se tada dogodile, poduzimali smo slične mjere. Ono što moram istaći je da je mikrokreditni sektor stabilan. Kako bismo i dalje mogli biti na usluzi našim klijentima učinit ćemo sve da održimo tu stabilnost. Istovremeno, sa svakim kloijentom ćemo pokušati iznaći najbolje rješenje razumijevajući situaciju u kojoj se svi nalazimo – istakla je Zukić.

Napomenula je da su poslovnice svih mikrokreditnih organizacija otvorene, uz poštivanje svih donesenih mjera epidemiološko-zdravstvene zaštite.

– Kako bismo ispoštovali donesene mjere, omogućili smo klijentima komunikaciju sa našim službenicima putem telefona, pisanih poruka, e-mailova, društvenih mreža i svim drugim komunikacijskim kanalima, kako bismo omogućili klijentima da moraju što manje fizički dolaziti u poslovnice. Sva, da tako kažem, pripremna komunikacija, odnosno innformisanje klijenata o mogućim rješenjima, o tome koja su im dokumenta potrebna i slično, može se vršiti bez fizičkog dolaska klijenata u poslovnice – napomenula je Zukić.

Dodala je i kako su osim fizičkih lica, znatan broj klijenata u mikrokreditnim organizacijama poduzetnici, a čak 35 posto su poljoprivrednici.

Članci poput ovog - saznajte više

Radni sastanak AMFI

Facebook Twitter LinkedIn Udruženje AMFI je organizovalo radni sastanak sa svojim članicama na kojem su razmatrana ključna pitanja od značaja za dalji razvoj mikrokreditnog sektora

Opširnije »

Edukacija SPNIFT-a

Facebook Twitter LinkedIn Zahvaljujemo na učešću u godišnjoj edukaciji iz oblasti SPNIFT-a! Udruženje mikrokreditnih organizacija u BiH – AMFI, nastavilo je tradiciju i uspješno organizovalo

Opširnije »

Sporazum o saradnji – IFC i AMFI

Facebook Twitter LinkedIn U sklopu Sporazuma o saradnji između Međunarodne finansijske korporacije IFC – International Finance Corporation i Udruženja AMFI Association of Microfinance Institutions in Bosnia and Herzegovina danas

Opširnije »