Udruženje mikrokreditnih organizacija u Bosni i Hercegovini
Association of Microfinance Institutions in Bosnia and Herzegovina

Zagrebačka 50/IV

71000 Sarajevo, BiH

info@amfi.ba

Javite nam se!

Pon - Pet:

7:30 - 16:00

Elma Zukić: Osim moratorija, mikrokreditne organizacije će klijentima nuditi reprogramiranje i refinansiranje kredita

Facebook
Twitter
LinkedIn

Preuzeto sa: Oslobođenje – Link

Mikrokreditne organizacije u BiH će svakom klijentu pristupati pojedinačno, a osim moratorija na plaćanje kredita, moguće je poduzimanje i drugih mjera, kazala je za Oslobođenje predsjednica Udruženja mikrokreditnih organizacija AMFI Elma Zukić.

– Kao što je poznato, Agencija za bankarstvo je 20. marta donijela smjernice, a moratorij je samo jedna od mjera koje je moguće primijeniti, prema važećim zakonima u našoj zemlji. Osim moratorija, na raspolagnju stoje i mjere poput reprogramiranja ili refinansiranja kreditnih obaveza. Ove dvije mjere će biti odobravane uz grejs period. Naravno, tamo gdje bude potrebno, bit će uveden i moratorij. Osim toga, našim klijentima, pravnim licima, na raspolaganje ćemo staviti i mjere s ciljem pružanja podrške njihovoj likvidnosti – kazala nam je Zukić.

Prema njenim riječima, iako su smjernice Agencije za bankarstvo FBiH jučer objavljene u Službenim novinama, mikrokreditne organizacije su još od prošle sedmice počele kontaktirati klijente.

– Nama ovo nije prva ovakva situacija. I 2014. godine, zbog stanja prirodne nepogode, odnosno poplava koje su se tada dogodile, poduzimali smo slične mjere. Ono što moram istaći je da je mikrokreditni sektor stabilan. Kako bismo i dalje mogli biti na usluzi našim klijentima učinit ćemo sve da održimo tu stabilnost. Istovremeno, sa svakim kloijentom ćemo pokušati iznaći najbolje rješenje razumijevajući situaciju u kojoj se svi nalazimo – istakla je Zukić.

Napomenula je da su poslovnice svih mikrokreditnih organizacija otvorene, uz poštivanje svih donesenih mjera epidemiološko-zdravstvene zaštite.

– Kako bismo ispoštovali donesene mjere, omogućili smo klijentima komunikaciju sa našim službenicima putem telefona, pisanih poruka, e-mailova, društvenih mreža i svim drugim komunikacijskim kanalima, kako bismo omogućili klijentima da moraju što manje fizički dolaziti u poslovnice. Sva, da tako kažem, pripremna komunikacija, odnosno innformisanje klijenata o mogućim rješenjima, o tome koja su im dokumenta potrebna i slično, može se vršiti bez fizičkog dolaska klijenata u poslovnice – napomenula je Zukić.

Dodala je i kako su osim fizičkih lica, znatan broj klijenata u mikrokreditnim organizacijama poduzetnici, a čak 35 posto su poljoprivrednici.

Članci poput ovog - saznajte više