
MICROBALKANS25 – Closing Remarks
Dinamična završna sesija s istaknutim ključnim uvidima s panela i okruglih stolova, osvrtom na kolektivne obaveze i nacrtom sljedećih koraka. Sadržavala je razmišljanja članova i
Udruženje mikrokreditnih organizacija u Bosni i Hercegovini – AMFI je 10.04.2019. godine održalo prvi konstituirajući sastanak Komisije za marketing i komunikacije u prostorijama Udruženja sa početkom u 11:00 sati.
Elma Zukić je istaknula da je AMFI Skupština već u ranijem periodu usvojila Program rada za 2019. – 2021. godinu, te Operativni plana rada za 2019. godinu, a u okviru istih istaknute su i aktivnosti Marketinga i PR-a.
Članovi Komisije za marketing i komunikacije su:
Ispred Komisije izabran je i vođa iste, gdin. Vedran Zametica.
Komsija za marketing i komunikacije će zajedno sa predstavnicima AMFI-ja, Edina Mušmulja i Elma Zukić, raditi na definisanju koraka za promovisanje i isticanje pozitivnih vrijednosti sektora.

Dinamična završna sesija s istaknutim ključnim uvidima s panela i okruglih stolova, osvrtom na kolektivne obaveze i nacrtom sljedećih koraka. Sadržavala je razmišljanja članova i

Vještačka inteligencija (AI) potiče efikasnost i inovacije u finansijama, ali također donosi složene izazove u regulaciji, etici i zaštiti podataka. Ovaj panel je ispitao kako


Ovaj panel na visokom nivou okupio je partnere iz Evrope koji redovno doprinose regionu Zapadnog Balkana kako bi razgovarali o podsticajnom okruženju za socijalno finansiranje.

Ova sesija istražila je ključnu ulogu mikrokreditnih institucija (MFI) u ubrzavanju zelene tranzicije na Zapadnom Balkanu, s posebnim fokusom na mikrokreditiranje stanovanja. Stvaranjem snažnih partnerstava

Treći dan MICROBALKANS25 foruma započeo je porukom o odgovornom zaduživanju i finansijskoj pismenosti. Pavol Kapsdorfer iz Microfinance Centre (MFC) predstavio je Borrow Wisely Campaign –