
MICROBALKANS25 – Closing Remarks
Dinamična završna sesija s istaknutim ključnim uvidima s panela i okruglih stolova, osvrtom na kolektivne obaveze i nacrtom sljedećih koraka. Sadržavala je razmišljanja članova i
MIKROFINANSIJSKA AKADEMIJA – DIGITALNI MARKETING I DRUŠTVENI MEDIJI
Udruženje mikrokreditnih organizacija u BiH – AMFI je u periodu od 16. do 17.09.2019. godine ugostilo Savez mikrofinansijskih organizacija iz Sjeverne Makedonije, Alliance of Microfinance Organizations, sa ukupno 22 učesnika. U sklopu projekta sa USAID-om održana je mikrofinancijska akademija na temu digitalnog marketinga i društvenih medija u Sarajevu i Tuzli.
Mikrokreditne organizacije MKF MI-BOSPO, MKF PARTNER i MKF EKI predstavile su svoja iskustva i rješenja iz oblasti digitalnog marketinga i društvenih medija.
AMFI je u saradnji sa svojim članicama za učesnike pripremio i obilazak kulturno – historijskih i turističkih znamenitosti, kao i druženje u Sarajevu i Tuzli.

Dinamična završna sesija s istaknutim ključnim uvidima s panela i okruglih stolova, osvrtom na kolektivne obaveze i nacrtom sljedećih koraka. Sadržavala je razmišljanja članova i

Vještačka inteligencija (AI) potiče efikasnost i inovacije u finansijama, ali također donosi složene izazove u regulaciji, etici i zaštiti podataka. Ovaj panel je ispitao kako


Ovaj panel na visokom nivou okupio je partnere iz Evrope koji redovno doprinose regionu Zapadnog Balkana kako bi razgovarali o podsticajnom okruženju za socijalno finansiranje.

Ova sesija istražila je ključnu ulogu mikrokreditnih institucija (MFI) u ubrzavanju zelene tranzicije na Zapadnom Balkanu, s posebnim fokusom na mikrokreditiranje stanovanja. Stvaranjem snažnih partnerstava

Treći dan MICROBALKANS25 foruma započeo je porukom o odgovornom zaduživanju i finansijskoj pismenosti. Pavol Kapsdorfer iz Microfinance Centre (MFC) predstavio je Borrow Wisely Campaign –